Followers

Sunday, July 26, 2009

Duit a.k.a Money

dah seminggu aku ketiadaan duit..
dalam seminggu lepas banyak pulak la orang ajak aku buat itu la buat ini la, pegi situ la pegi sini la..
aku mana ada duit bai..
jangan la kata aku kedekut weh.. ini sewius.. memang xde sen langsung!
pegi makan.. hutang..
pegi men futsal.. hutang.. (sekali ja, nak bagi cukup orang..hehe)
minyak motor.. hutang..
topup.. hehe topup x kisah, guna youth club ngan u.o.x memang kredit tak abes2..
arghh.. segala-galanya hutang..
hutang dalam erti kata lain, pinjam duit member r.. bukannya pegi makan and berhutang ngan taukeh kedai makan tuh..huhuhu
tak kisah la.. bulan depan duit elaun masuk, gua bayar balik k..
tapi nak tunggu bulan depan.. ada seminggu lagi bai!
hadoiyai...
tak pe, money is not everything..
but everything is money!
tu yang tok guru aku ajar..
(everything is money ke everything needs money?lantak la)hahaha *updated on 9.34am 27 July

3 comments:

::SizuKa:: said...

ish2..duit hg sblum ni p melabur ke mana? xkan wat bisnes kot..heeeee..;D

acapkali said...

haha
x men r bisnes2 nih..
ntah ak pun x perasan duit ak labur kt mana..
yg ak ingat ak tkaq minyak itam motor ja..haha
x pa, duit boleh dicari..ehehe

Anonymous said...

ermm,..yup duit3!
also hve same situation! ngee~ =(