Followers

Wednesday, August 19, 2009

sijil

tadi aku tengah nak buat resume nak apply internship, aku belek2 la sijil2 time sekolah aku dulu, sampai aku masuk uni..tak tau nak isi apa dalam resume tu..huhu em belek punya belek, hehe tak sangka, giat jugak aku time sekolah dulu..

tapi giat yang berpada-pada ar..aku rasa, orang lain lagi banyak kot sijil diorang, aku tak gila sijil sebenarnya..tapi dah orang nak bagi, amek je la..haha
antara sijil-sijil yang aku suka tengok balik..
hmm..

sijil spm ngan pmr r..hehe result cantek punya..tapi sijil tak cantek sebab kena hujan..hehe dua2 lak tu..
sijil penyertaan kuiz kimia kebangsaan malaysia (K3M)
sijil-sijil ragbi yang kebanyakannya aku jadi pemain simpanan je..haha
sijil pencapaian bahasa jepun.. lulus sahaja
sijil penyertaan program 'perfect score' SBP subjek fizik, buat kat sekolah aku..hehe sebab hari last tu jatuh pada hari lahir aku..isk3..

sijil berhenti sekolah? uuuuhh..tak suka tengok..banyak sgt jawatan..nmpak mcm giat gila..tapi aku bukan wat keja pun..hehe ketua memang la x payah wat keja kan..anak2 buah tolong buatkan..kita bagi arahan sahaja..kekeke baek punya prinsip~
kelakuan = cemerlang.. hehe pelajar cemerlang beb.. (tipu je)

3 comments:

::SizuKa:: said...

hang memang giat kat sek dulu...haha~

acapkali said...

mana da weh..
aku aktif ja..
hahaha

Anonymous said...

keh3...