Followers

Wednesday, September 16, 2009

maafkan kami..

aaarrgghhh
aku x tau nak tulis pa..
aku ingat nak marah orang ja..
terutama sekali kat streamyx yang )*^#&)*^%&%!!!*!
punya la lama nak login tadi..
huh..
daripada aku marah2..
baek aku ambil kesempatan ini..untuk mintak maaf..sempena hari raya nih..
especially kat bebudak rumah aku..n member2 kat monash..
1. aku xde motor, so kne tumpang kawan2 nk pegi mana2..sory ler menyusahkan..
2. aku xde motor, so malas nak pegi bank draw duit..last2 pinjam duit iman..lepas da draw duit pun, x reti nk bayar balik..haha nnti2 la aku bayar balik k..ngah sesak nih.. =P
3. minta maaf ler klu aku slalu wat bising dlm rumah..hahaha
4. minta maaf yer kalau time2 bergurau tu..terkasar ke..wpun memang selalu kasar..andainya terguris di hati..maafkan lah hamba ye.. peace
5. minta maaf lagi kalau aku ada menyusahkan/buat salah kat sesiapa tanpa aku sedari..siapalah aku..huhuhu
6. segala ubat gigi, sabun mandi, syampu rambut, air mineral, duit2 syiling bertaburan, minyak rambut, perfume, cotton bud, roti, biskut, telur, err..ape saje yg ade dlm rumah ni..yg x dapat diganti semula..harap halalkan lah ye.. =)
7. ape lagi ek..nanti la gua update..klu rajin r..


kepada streamyx, tiada maaf bagimu..

1 comment:

kittermint said...

acap, kita takda gaduh2, tak payah mintak maap la.
heh. slamat beraya. :)