Followers

Wednesday, October 28, 2009

Mencari Konklusi


nak tidur.. tapi tak mengantuk..
nak surf internet.. internet sangat menyebalkan..
i don't know what's fucking wrong with this streamyx..
housemate aku call streamyx, tapi dapat cakap dengan operator ja..and housemate aku diberitahu yang streamyx diserang virus.. wtf
tapi kali ni memang betul2 serius weh..internet down dah banyak hari dah..baca forum kat internet pun ramai orang complain..tapi rumah kawan aku ada yang okay plak.. ada jugak yang tak okay.. apa2 hal, streamyx memang sucks..
nak potong tukar guna p1 wimax pun kena fikir banyak kali jugak.. lantak lah..



exam pun dah dekat.. study apa pun tak masuk..
hari2 tak boleh tidur awal.. kadang2 tak tidur langsung..
bangun pulak sudah tentu la 'awal' jugak..
makan tengah hari pun kadang2 ja..sebab bila bangun hari pun dah nak petang.haha
kat rumah memang tak boleh study lar.. banyak sangat dugaan.. duduk depan pc sendiri tau2 la.. boleh dengar lagu, main game, tengok video, mcm2 boleh buat..
pergi study kat library plak, memang boleh study, internet pun laju, membuatkan rasa untuk main game online tu lebih tinggi la plak..haha pemandangan kat monash of course la menarik.. study entah masuk ke tidak.. mata asyik berkeliaran ja..hehe
tengok la macam mana pulak halnya esok..
study tetap kena study..
kalau tak study.. hehe.. kalau aku tak study, memang tak boleh score la.. kalau aku score tu maksudnya memang aku pulun habis la tu.. agaga.. i'm not dat genius r.. setiap kali keluar exam hall lepas habis jawab paper, dah boleh agak dah nak dapat gred apa nanti.. sendiri mau ingat la preparation cukup ke tak sebelum exam, boleh jawab ke tak.. haha

apa2 pun, aku nak wish all the best la kepada semua yang nak exam ataupun sedang amek exam..haa aku tak suka sangat wish guna 'good luck' nih, sebab maksud dia (kalau direct translate r..maaf english saya lambat sikit) 'semoga bernasib baik'.. haha nasib baik la sangat, kalau nak harap bernasib baik dalam exam, sori la.. kalau dah tak study tu, tak boleh jawab jugak nanti.. lebih baik lu buat yang terbaik, sebelum exam dan sewaktu exam.. haha pesanan ringkas untuk anda dan diri sendiri..

6 comments:

Anonymous said...

wah rase tertampar bace entry ne!
Okla..intstead of good luck, ALL THE BEST utk exam neh!

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
acapkali said...

haha.. guna GOOD LUCK pun boleh.. maksudnya lebih kurang macam 'semoga berjalan dengan lancar tanpa sebarang kesulitan' r kan? hahaha.. thanx mayna!

aisyahwhitelily said...

sy mgucapkan selamat berusaha.mksudnye tepat kan? :)

acapkali said...

yaa.. tepat sekali! hehe maceh2

::SizuKa:: said...

all the best!! prefer use this than Good Luck..hohoho~