Followers

Tuesday, October 13, 2009

Spritzer Air Mineral Semulajadi RM2.80



Target terbaru.. (untuk aku lar..haha orang len da lama kot target menatang nih)





patut aku amek ipod touch atau iphone??
bezanya, ipod touch x bley wat phone call and takdak camera ja..
yg laen sama ja kan?? itu yg aku dengaq orang cakap laa..xdak masa aku nak wat kajian secara terperinci
hm.. iphone mahal sangat lor..
ipod touch sudey :)
guna handphone cikai2 sudey~
tgk la lagi dua tiga bulan bila da ckup duit.. uish lama tuh.. haha takpa2, biar lambat asal dapat!
better late than never!!!


haha (gelak kat diri sendiri)..sejak bila la aku ada target dlm hidup nih???!!!! sebelum nih asyik angan-angan mat jenin ja..huhu :P

4 comments:

acap said...

jgn lupa wakaf

fiona cullen said...

me also wanna buy it. still choosing.. :O

IydA VaN Der WoodSeN said...

aku baru beli ipod touch!!!not bad=)
i think,kalo kt msia u shud buy iphone...!

acapkali said...

yeah.. memang rasa macam nak beli iphone pun.. hehe =)