Followers

Wednesday, December 2, 2009

december?

hari ni dah masuk 2 disember ka?
haha.. aram aku ingat baru nak masuk 1 dis..
sia-sia satu hari aku..
aku baru ingat nak memulakan gaya hidup baru bermula 1 disember nih..
cit..harapan terkubur..
xpa, esok pagi kita mula balik..
haha..

anyway, i'm thinking of writing a diary..
not the exact diary,
just wanna write down simple event that happen everyday,
so that after i finish my 3 months holiday, i can trace back whatever i have done during my holiday..at least tau la jugak apa yg aku buat..kat mana aku habiskan masa.. kan kan?
hehe.. catatan perbelanjaan harian?? hm.. sound like a good idea.. tapi susah jgk nak istiqamah.. hehe

actually dari dlu lagi my father train soh tulih diary nih..
asal cuti pnjang ja, kena tulih diary..
pastu dia semak, siap ada tandatangan..
ye la, x suka anak2 dia bazir masa wat aktiviti tak berfaedah..
tapi yang tu la yang anak dia selalu buat. haha

k r, gua nak tido dlu r..
esok lepas subuh malas nak tidur balik..
kang bangun tengah hari dah tak best dah..
nak menikmati suasana pagi di rumah yang nyaman dan best. haha
gud night~

No comments: