Followers

Tuesday, December 8, 2009

i am no one else


Apekah maksud sebenar "i am no one else"? Aku sendiri pun tak pasti sebenarnya. Haha. Aku main petik je dari lagu No One Else - Butterfingers. Sebenarnya aku suka-suka ja buat blog ni. Aku tengok kawan-kawan aku ramai dah ada blog, aku pun nak try la jugak kan. Kira ni la blog pertama aku. Aku main buat je. Tak terpikir plak ape aku nak tulis kat sini. Memandangkan tajuk blog ini adalah "i am no one else", mungkin aku kena tulis pasal diri aku sendiri kot. Huhu.

Rupa bentuk blog ni nampak simple je kan. Memang aku seorang yang simple dan malas. Bila simple + malas, macam ni la jadinya rupa blog ni. Ada tulisan je, sama warna, sama saiz, alignment ja kot kadang-kadang berbeza. Haha. Gambar pun sikit2 ja ada. Blog ni aku jadikan satu eksperimen je, sementara masih berjinak-jinak dalam dunia blogging nih. Masih banyak lagi yang perlu diteroka. Masih banyak lagi yang perlu dipelajari.

No comments: