Followers

Sunday, April 26, 2009

25-04-2009

Perjalanan hari ini tidak lah seindah mana..
selepas balik dari ghosthaunting di Highland Tower semalam, aku pun terus tidur selepas menunaikan solat subuh..
pukul 9 lebih aku terjaga...! sakit perut daaa...
lepas menunaikan kewajiban, aku pun sambung tidur..
tengah hari aku bangun..aku ingat nk pegi terus Monash Music Festival..sebab band Couple perform tengah hari..last2 pegi malam jgk r...

Lepas je solat maghrib,aku,aphis,iman,arip dan acabx pun bersiap2 lar..
bersiap-siap nak pegi mana? pegi mOnash Music Festival(MMF) lar..tapi sebelum tu perut yang kosong haruslah diisi dahulu..
kereta kalau x ada minyak pun, macam mana mau gerak kan..
haa..sempat lagi bergambar time makan..semua order nasi ayam, ekspress punya...iman ja order nasi goreng daging..


acabx



aphis



acapkali



arip



Iman


entah kenapa tetiba aku terasa macam nak order air yang memberi tenaga (bajet nak moshing dahysat kt MMF nanti)..aku pun mintak la..Radix kosong (tak taruk gula/susu la)..tapi Radix mana ada..yang ada Kopi Jantan ja..Kopi Jantan pun Kopi Jantan la..haha


kopi jantan..layan



saje amek gmbar hp..hehe =)


dah habis makan,semua pun dah kenyang,acabx siap order nasi lebih sbb tak makan tengahari punya pasal..kitorang pun bergegas la ke tapak meletak kenderaan monash..Monash parking lot la..in english..haha

sampai2 sana,xde la ramai mana pun..tetiba diorang announce, band Antithesis nak wat performance! hah..tunggu kepala bapak lagi,kami pun gerak r gi depan stage..band Antithesis ni anggotanya semua die hard fan (kipas susah mati) metallica..diorang main lagu2 Metallica, memang terbaik r..rasa macam Metallica betul turun mOnash..haha


tunggu masa nak perform..band cilok..



letih perform..crowd sangat happening


aku pun malas nak cerita panjang perjalanan sepanjang malam di MMF tu..
ada banyak lagi persembahan dari band2 tempatan..
yang penting sempat bergambar dengan vokalis Love Me Butch iaitu encik Syahrul Reza..


acab, Syahrul Love Me Butch, acap


dua performance terakhir dari dua band otai yakni Seven Collar T-Shirt and Love Me Butch..ape2 pun, dapat la jugak release tension..dari assignment yang berlambak..dapat la jugak sakit tengkuk..sebab head banging dahsyat punya..really needs Ameltz yoKo-yOko right now..haha

sekarang, dah sampai rumah, kembali berhadapan dengan assignment..
ayuh siapkan!
esok, ada Biomalaysia 2009 Exhibition..tak tahu la nak pergi ke tidak..
tengok la macam mana esok..
until then~

1 comment:

acap said...
This comment has been removed by the author.