Followers

Thursday, April 16, 2009

...

semalam aku baru ja beli tiket nak balik kl..
tiket apa? tiket bas r..
walaupun baru ja beberapa hari lepas ada kemalangan maut melibatkan bas ekspres..
hmm..risau gak aku nak naik bas..tapi tu je yg aku mampu..cepat berbanding naik train..murah berbanding naik flight(flight pun da murah skang ni,cuma malas nk beli tiket awal2..haha)..
kereta sendiri? hehe ntah bila nak kuar..kalau bley nk kuar fairlady terus..haha angan2 tuh..
apa2 pun,takziah diucapkan kepada keluarga mangsa tragedi bas eksprestu..

semalam jugak, sebelum aku p beli tiket..aku p la potong rambut dlu..dah serabai dah rmbut aku ni..aku potong kt salun biasa yg aku pegi..msuk2,xde orang ngah potong rambut..trus turn aku r..aku pun duduk..
ah moi chantek favourite plak yg potong rambut aku..w'pun dia potong tak de la lawa sgt..tp sbb dia lawa n ske senyum kat aku..aku x kisah r dia potong rmbut aku cmana pun..haha

2 comments:

acap said...

bas AB ekspress tu bas feveret aku tu...
gila la...

Anita Tahir said...

aku harap satu hari nanti, amoi itu akan potong rambut ko macam tikus... muahahhahaha!!!