Followers

Saturday, April 18, 2009

Aku dah bosan x3

Aku dah bosan..dengan facebook,friendster,myspace dan sekutunya..
Apa kata aku off seminggu..hehe (sebelum ni pun macam la tak pernah off..dulu sampai dua bulan aku off friendster..facebook pun paling lama aku tak bukak berape lama ntah..)
Hmm..next week memang banyak assignment nak kena hantar ditambah pulak dengan satu mid-term exam..microbiology..
Tomorrow,i'm off to Kuala Kubu Bharu..camping and water rafting for two days..
Aku dah bosan dengan assignment yang bertimbun depan mata aku..so,aku nak enjoy je esok and lusa..Ahad malam aku sambung menangis tak berlagu tengok assignment aku tak siap2 lagi sambil main gitar klasik 2nd hand yang baru aku beli..haha
Aku dah bosan..

Sahabat..Jika hari ini aku terlalu gembira, sedarkanlah aku dengan amaran2 Allah..Jika ku bersedih tanpa kata, hiburkanlah aku dengan tarbiah Pencipta..Jika ku lemah tak berdaya, ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga..Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikan segera..Jika pernah hatimu terluka luahkanlah agar aku berubah..dan jika esok ku lena tanpa terjaga, iringilah lena ku dengan kalungan doa..Berjanjilah sahabat, ukhuwah kita untuk selamanya..

4 comments:

intanfarhana said...

bgus dan mnrik la itu kata2..

acapkali said...

a ah..tp bkn originally dari saya r..ada org fowardkan sms kata2 itu kt sy..sbb ayat tu best,itu pasal la saya letak situ juga..hehe :-)

opop said...

jiwang siut lu met...haha...bagus2...meriah blog hang

acap said...

romba...